Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J21o92s87e57f 89K24l56a87t

6. 3. 2014 17:16

Super!Třeba se tam někdy dostanu

0 0
možnosti
BM

Zrzavá děvčata se mi vždy líbila... Takže velká karmaR^

1 0
možnosti

To je ale veliká krása.

Ovšem teď vánm tam začnou houfně jezdit Poláci. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavý článek. Děkuji -  už mám vymyšlený program na první zářijový víkend ;-D

0 0
možnosti
Foto

Znám vesnici v jižních Čechách, kde je snad polovina lidí zrz. Ále fest! Včetně pih, atd.. Kdysi jsem jela v metru po eskalátoru, před sebou vidím zrzavý chuchvalec lidí. Á, Linín přijel do Prahy, pronesla jsem cynicky polohlasem. Dva z hejna těchto ptáků Ohniváků se otočili: byli to skutečně Linínáci! Nekecám! Vezli kamaráda na vojnu, celá parta rezatých mladíků...:-)

0 0
možnosti
Foto

Z fotek je patrné, že zrzavá převažuje u žen. Zrzaví chlapi budou asi ve statistikách zanedbatelní. 

Díky za informace. Už vím jak vyhrát v loterii. Pojedu na den zrzavých.;-)

0 0
možnosti
Foto

Proč mají i tmavovlasí muži rezaté vousy a knír?

0 0
možnosti
Foto

Myslím že říkanky zrzi, zrzi co tě mrzí se již nenosí. Dnes kdy se touto zrzavou hřívou pyšní modelky, herečky a spousta dobrých sportovců, které si bereme jako vzor, posměváčkům odzvonilo.

Dřívější názor že tito lidé jsou mstiví a zlí už neplatí. Hlavní důvod je ten, že upadl posměch který je provázel, když se někde objevili. Tady byla hlavní příčina toho jak nedůvěřivě přijímali přátelskou ruku, protože zároveň očekávali podraz.

Možná však díky tomuto očekávání se z nich stali jedinci silní, kteří se nebojí pustit do jakékoliv překážky a berou ji jako výzvu.

 Velký problém který mají je jejich pokožka, která si se sluníčkem nerozumí, zlobí se na jeho paprsky, červená, pálí a místo krásné hnědé barvy ukazuje pihy.

Ještě jedna důležitá věc kterou jsem zapomněla, zrzaví lidé jsou prý vášniví a výborní milenci, tedy další důvod k tomu, aby vyvolávali touhu je více poznat.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ještě ve filmu Vesničko má, středisková, si z nich nepěkně utahovali, viz:" Zrzavý děti se taky oslavujou? To mě udivuje."

Kamarádka mé babičky měla jednoho syna zrzavého a byla dost nešťastná.

A teď- holky šílí po nazrzlém a vybledlém Adamovi Mišíkovi:-)

1 0
možnosti
AS

super ;-D. Překvapuje mě, že nejvíc jich je ve Skotsku a pak až v Irsku. Řekla bych obráceně. Anglie taky triumfuje v první desítce?

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1623x
Češka do nedávna zatoulaná v Nizozemí a nyní přesazená do východního Německa. Toulám se i nadále ráda a hodně. Mám pár oblíbených míst doma i v Evropě. Táhne mě to i dál, ale jsem srab a bojím se v letadle. Zato ráda řídím. Po cestě ráda fotím, ráda se potkávám s místními lidmi a povídám si s nimi, ráda ochutnávám místní jídla, která se posléze snažím připravit doma a nutím své okolí, aby je se mnou zkoušelo. No, a s chutí dělám rovněž svojí práci, což je nikdy nekončící snaha přesvědčit děti ve škole, aby se ode mě naučily něco anglicky.