Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A potom že se neblížíme k západu, řekla bych, že v některých zlodějských praktikách naši odborníci předčí i ty západní a brzo jim budou dávat lekce.:-(

0 0
možnosti

hezkýýýýýýýýýýýý R^

0 0
možnosti

Přiznávám se, že jsem byl Vaším blogem lehce zaskočen... V loni jsem byl na dovolené ve Švýcarsku a byl jsem udiven pohledem na snad stovky kol na nádražích, z nichž snad jen menší čtvrtina byla zamčená, či mě překvapilo, když jsem viděl skupinu dětí, jak závodí na kolech u domu a když šly domů tak jen kola spořádaně opřely o zeď... a ejhle, ráno tam ta kola byla. Domníval jsem se, že v Holandsku to bude stejné... Jak vidno, v tomto případě se asi obyvatelé Holandska podobají nám...

1 0
možnosti
Foto

Bohužel. I zde je ovšem rozdíl mezi velkým městem a menší obcí. V Čechách jsem kolo nezamykala nikdy, také jsme ho jako děti jen opíraly o zeď. Jaká je situace nyní, to nevím, momentálně doma v Čechách kolo nemám. Jezdím ale dost často do Rakouska a tam se na venkově kola také nezamykají...

0 0
možnosti

I44v85o 90Ž33á81č34e50k

5. 4. 2014 17:02

To já se mám. Tramvaj, autobus nebo vlak mi nikdo neukradne.

1 0
možnosti

Kdybyste napsala, že se ta kola kradou tady v Česku, tak by vám místní "praví odborníci" vysvětlili, že je to proto, že je u nás morálka zdevastovaná padesáti lety vlády komunistů...

Proč se ale kradou v Holandsku, když k devastaci nedošlo? 8-o

Já jsem za celý dlouhý život o kolo tady u nás nepřišel...

To jsou věci! :-)

2 1
možnosti
Foto

Devastace,nedevastace, příležitost dělá zloděje...

1 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1623x
Češka do nedávna zatoulaná v Nizozemí a nyní přesazená do východního Německa. Toulám se i nadále ráda a hodně. Mám pár oblíbených míst doma i v Evropě. Táhne mě to i dál, ale jsem srab a bojím se v letadle. Zato ráda řídím. Po cestě ráda fotím, ráda se potkávám s místními lidmi a povídám si s nimi, ráda ochutnávám místní jídla, která se posléze snažím připravit doma a nutím své okolí, aby je se mnou zkoušelo. No, a s chutí dělám rovněž svojí práci, což je nikdy nekončící snaha přesvědčit děti ve škole, aby se ode mě naučily něco anglicky.