Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

To jsou ale úžasné fotkyR^! Rýži mám moc ráda, jako přílohu i třeba jako nákyp. Svůj život si ale bez ní dovedu představit. Chleba jsem brala jako něco tak obyčejného jako vodu. Ovšem jen do té doby, kdy jsem byla víc než týden někde v cizině. Už mi to bílé pečivo lezlo krkem a těšila jsem se na náš chleba. Protože jeho kvalita v supermarketech upadla a nemám čas chodit pořád do vzdálené pekárny, začala jsem si péct kváskový chleba. Kupuji si mouku ve větším balení a odhaduji, že už jsem napekla přes dva metráky chleba. Není nad dobře prokvašený chleba s nadpolovičním obsahem žita. Pak stačí namazat máslem a medem...zrovna jsem ho dojedla...mňam:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak ať vám dobře kyne. Já chleba nepeču, ale možná se to někdy naučím. A díky za pochvalu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1623x
Češka do nedávna zatoulaná v Nizozemí a nyní přesazená do východního Německa. Toulám se i nadále ráda a hodně. Mám pár oblíbených míst doma i v Evropě. Táhne mě to i dál, ale jsem srab a bojím se v letadle. Zato ráda řídím. Po cestě ráda fotím, ráda se potkávám s místními lidmi a povídám si s nimi, ráda ochutnávám místní jídla, která se posléze snažím připravit doma a nutím své okolí, aby je se mnou zkoušelo. No, a s chutí dělám rovněž svojí práci, což je nikdy nekončící snaha přesvědčit děti ve škole, aby se ode mě naučily něco anglicky.