Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Na Gili Trawangan doporucuju plazovy bar Exile, ktery je "schovan" na zapadni casti ostrova. Uzasne se tam pozoruje zapad slunce nad balijskymi sopkami a k tomu hraji mistni bubenici. Date si tam pivko nebo koktejl a k tomu houbicky nebo huleni. Proste parada :-)

1 0
možnosti
Foto

Začal jsem taky závidět :)

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem rada,ze nejsem sama..;-)

1 0
možnosti
KM

Ty kočky měly kdysi ocásky... Cestovala jsem Indonésií i po jiných ostrovech a bylo mi domorodci vysvětleno, že domácí kočky ocas nemají, zatímco osamocené kočky ocas mají (když jsem se na to zaměřila, byla to pravda). A že prý jim ocásky usekávají jakožto nějaký talisman s pro štěstí...

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za vysvětlení, to jsem nevěděla.

0 0
možnosti
AS
MN

no tak to je skoro jak pro vás "přimo dělané" (na základě přijatého achternaam). Zajímavé, že holandština nemá singulár pro plavkyni, ale plurál pro ně má.. :-/

0 0
možnosti
Foto

Pokud míníte slovo "zwemster", tak to v singuláru existuje. Jen není běžné jako příjmení.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS