Diskuse

Není pole jako pole

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nádherný pohled. R^

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný článek a nádherné fotografie. R^

Také se mi líbí Vaše fotografie na WorldPress.com. Tolik vrabců pohromadě jsem už dlouho neviděl. :-) Uvažuji si zavést též blog někde jinde nebo si založit vlastní webové stránky. Jste s WorldPress.com spokojena?

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za pochvalu. Na vrabcích jsem byla před dvěma týdny na Kijkduin, tam to věřím také nemáte daleko. Lítá jich tam v krytých restauračních zahrádkách požehnaně a jsou neuvěřitelně drzí! 

Co se Worldpressu týče, jsem s ním spokojená. Je přehledný, obsluha je jednoduchá, obzvláště co se fotografií týče. Je také celosvětově používaný, takže pokus si chcete k ranní kávě vychutnat fotky blogerů třeba z Finska nebo Kostariky, máte je tam! Jediná nevýhoda je velikost schránky, vejde se tam jen 3GB fotek. Pokud chcete větší schránku či si váš blog na tomto hostiteli přetvořit na vlastní webovku, musíte si zaplatit. Věřím, že je to asi 60 dolarů ročně.

0 0
možnosti
Foto

nejradši bych se tam hned rozjela R^ to musí být vůně ;-)

1 0
možnosti
Foto

To je. Obzvláště ty hyacinty. Mám nejradší ty modré, i když mnoha lidem zrovna tyhle nevoní...

1 0
možnosti
Foto

Podobně vypadala za totáče pole i u nás, např. na Mělnicku. Pěstovaly se např. gladioly /mečíky/ - každý lán jiné barvy.

0 0
možnosti
Foto

Já si pamatuji jen lány slunečnic, není to ještě tak dávno. Poslední leta je u nás ale žluto už jen od řepky, která sice krásně vypadá, ale v takovém množství tam nepatří...

0 0
možnosti

To jsou pole, která skýtají pastvu pro oko. Hra barev.R^

(dnes je na idnesu soubor fotek "z výšky", a tato pole tam vypadají senzačně- jako pruhovaná země:-))

Díky moc za krásnou podívanou.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Z výšky bych to chtěla také vidět... Asi budu muset sbalit nějakého pilota... :-P

2 0
možnosti