Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

díky za blog, tyhle vhledy zevnitř jsou nejlepší...Tak si vybavuju, jak jsem se setkal se syrovou stránkou migrace a ta mě hned přesvědčila, že malovat si migraci je pěkná pitomost a že sedět doma na zadku je asi to nejlepší, co člověk může udělat, když je starší - bylo mi 35 a dojeli jsme se podívat do Mnichova. Bylo před revolucí, brácha chtěl frnknout do Austrálie. Šli jsme před "lágr", což byly normální bytovky asi o 5 patrech někde ve městě. před baráky jsme uslyšeli češtinu, dali jsme řeč - a emigranti od nás čekající na pozvání-azyl v USA, nás vesele pozvali dál. Tam jsem viděl, že kde bydlí černoši - z Afriky - je bordel hned na chodbách dobře vidět...Češi byli veselí, kluka holka asi 30 a emigraci si moc pochvalovali, že Němci jsou fajn a všude po Mnichově se dostali na kolech - free k dispozici - kam chtěli po cyklostezkách, na které komunisti u nás doma ještě nepřišli, ještě je nevynalezli...S bráchou jsme se vrátili a pn pak zůstal doma, protože azyl do revoluce prostě nestihl. Zda se ti veselí Češi z Mnichova dostali do Ameriky, nevím. Ale černošský bordel na chodbách jsem si dlouho pamatoval a pak zas zapomněl. Nicméně jak vidno, migraje je vačná zábava a hra a pro někoho nutnost...

3 0
možnosti
ZH

to bude jistě za ty čmoudy... no to jste se tedy ukázala :-(

0 8
možnosti
MS

Hezký článek,který odlehčí náladu. Spíš než o nenávist,jde ale o nepochopení české odmítavosti, kterou jiní pokládají za nenávist. Můj názor je, že vůbec nejde o to, je - li allochtoon z Afriky, nebo z Východu, ale jestli dodržuje zákony země, která ho hostí.

13 0
možnosti
JL

No však, moje sestra žije s polovičním Arabem, který ovšem vyrostl tady, má českou mámu, a je naprosto domestikovaný, mluví ovšem perfektně česky, je západním způsobem neurotický a ačkoliv vypadá jako Arab či Cikán, cítí se být naprosto Čechem - což je velmi zábavné, když posloucháte Araba zjevem, který mluví nadšeně o české historii.

5 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1623x
Češka do nedávna zatoulaná v Nizozemí a nyní přesazená do východního Německa. Toulám se i nadále ráda a hodně. Mám pár oblíbených míst doma i v Evropě. Táhne mě to i dál, ale jsem srab a bojím se v letadle. Zato ráda řídím. Po cestě ráda fotím, ráda se potkávám s místními lidmi a povídám si s nimi, ráda ochutnávám místní jídla, která se posléze snažím připravit doma a nutím své okolí, aby je se mnou zkoušelo. No, a s chutí dělám rovněž svojí práci, což je nikdy nekončící snaha přesvědčit děti ve škole, aby se ode mě naučily něco anglicky.